Klachtenformulier

Klachtenformulier Huisartsenpraktijk Danielsplein

 

De medewerkers van huisartsenpraktijk Danielsplein proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u over uw behandeling of uw bezoek aan onze praktijk niet tevreden bent. Als dat zo is willen we dat graag van u horen.

Waarover kunt u klagen?

U kunt een klacht indienen als u vindt dat u onheus bent benaderd, onjuist bent geïnformeerd of onjuist bent behandeld. Ook over onvolkomenheden in de organisatie, zoals lange wachttijden of slechte bereikbaarheid, kunt u een klacht indienen.

Bij wie kunt u uw klacht kwijt?

Een klacht kunt u het beste direct bespreken met de hulpverlener of medewerker over wie u niet tevreden bent. Die zal met u praten en samen met u de onvrede uit de wereld proberen te helpen. Lost dit gesprek uw probleem niet op, dan kunt u zich wenden tot de klachtencontactpersoon van de praktijk.

Wat kan de klachtencontactpersoon voor u doen?

  • Het verhelderen van de klacht of ongenoegen.

  • Het geven van informatie en advies.

  • Bemiddelen bij een klacht. Hij/zij kan een gesprek regelen tussen u en de betrokken hulpverlener, indien gewenst kan deze contactpersoon daarbij aanwezig zijn.

  • Proberen om tot een oplossing te komen.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van de klacht?

Als u zich niet kunt vinden in het resultaat van de interne klachtenafhandeling, dan staat het u vrij uw klacht voor te leggen aan een externe onafhankelijke klachtencommissie. De klachtencontactpersoon kan u over de verdere procedure informeren.

Een klachtenformulier kunt u ophalen bij de balie 

U kunt het formulier ook uitprinten en daarna ingevuld inleveren aan de balie: zie klachtenformulier

 

Terug naar :Service en kwaliteit